Marketing a stratégia

4 dôvody úspechu

1. DIZAJN

  • Čistý nezameniteľný dizajn produktu a značky
  • Ľahko identifikovateľný spotrebiteľmi na regáli
  • Jednoznačne identifi kovateľné jednotlivé druhy značky a ich zaradenie

2. KVALITA

  • Výrobca plechovky – QUALITY PACK Zrt.
  • Používame len najkvalitnejšie ingrediencie/vstupy dostupné na trhu, pravidelne overované
  • Produkt je plnený na najmodernejšej linke dostupnej na trhu
  • Viacnásobná kontrola počas celého procesu výroby, skladovania a logistiky
  • Výroba spĺňa certifi kát a prebieha podľa najprísnejšej zdravotnej normy v Európe (Food Safety System Certification 22000)

3. PERFEKTNÝ POMER CENA / KVALITA

  • Príjemná spotrebiteľská cena za produkt najvyššej kvality

4. CIELENÝ MARKETING

  • Pravidelné Brandingové kampane (TV, rádia, billboardy,..)
  • Spotrebiteľské súťaže
  • Podpora divácky atraktívnych športových a kultúrnych podujatí (F1, drift, koncerty..)
  • Kvalitné POS materiály a darčekové predmety pre zákazníkov